Gospel Joy | KONKURS CHÓRÓW GOSPELOWNIA 2017
22964
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-22964,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.6,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

GOSPELOWNIA TO

  • KONKURS CHÓRÓW odbywający się w ramach Pierwszej Edycji Ogólnopolskiego Festiwalu Gospelownia, z okazji XV-lecia Poznańskich Warsztatów Gospel oraz XX-lecia chóru Gospel Joy
  • 1-dniowe wydarzenie dla chętnych chórów i zespołów wokalnych
  • możliwość prezentacji dorobku artystycznego zespołów
  • przesłuchanie przed Jury – doświadczonymi dyrygentami i solistami gospel z UK i Polski
  • bezpośredni kontakt i możliwość konsultacji z członkami Jury
  • doskonalenie warsztatu amatorskich zespołów
  • wymiana doświadczeń pomiędzy dyrygentami
  • nawiązywanie nowych kontaktów oraz relacji z chórzystami z całej Polski
  • możliwość rozwoju zainteresowań muzyką i tematyką gospel
  • popularyzowanie i promocja przesłania Gospel (Ewangelii)
  • występ na koncercie finałowym XV Poznańskich Warsztatów Gospel –  zwycięski chór

TERMIN I MIEJSCE

KOSZTY

KONKURS - KIEDY I GDZIE?

Co:Konkurs chórów GOSPELOWNIA
Kiedy24 listopada 2017 r. (piątek)
GdzieCollegium Da Vinci, ul. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań

OPCJE UCZESTNICTWA

OPCJE TYLKO DLA CHÓRÓW UCZESTNICZĄCYCH W KONKURSIE (PIĄTEK – SOBOTA – NIEDZIELA)

OPCJE BEZ KONKURSU (SOBOTA – NIEDZIELA)

 

kliknij w odpowiednią opcję a zostaniesz przekierowany do strony rejestracyjnej

Chcesz dowiedzieć się co będzie działo się podczas całego weekendu zajrzyj na stronę XV Poznańskich Warsztatów Gospel – znajdziesz tam:
– informacje o pozostałych opcjach i kosztach uczestnictwa w warsztatach
– plan na sobotę i niedzielę
– namiary na polecane noclegi i catering
– szczegóły na temat koncertów i biletów.

KOSZTY WARSZTATÓW I KONKURSU

Poniżej podajemy koszty poszczególnych opcji uczestnictwa w warsztatach dla chórów, które jednoczenie zgłaszają się na konkurs. CENY PROMOCYJNE obowiązują tylko do 15 października 2017 r., od 16 października ceny normalne (podane w nawiasie). UWAGA! Promocja obowiązuje przy jednoczesnej rejestracji i wpłacie do 15 października.

OPCJA 1 i OPCJA 2
Dotyczy zgłoszeń indywidualnych oraz grup, które uczestniczą tylko w warsztatach gospel, a nie biorą udziału w konkursie chórów GOSPELOWNIA. Więcej na ten temat znajdziesz tutaj

 

OPCJE REJESTRACJI DLA CHÓRÓW UCZESTNICZĄCYCH W KONKURSIE

OPCJA 3
-> Udział w Warsztatach Gospel + udział w konkursie:
Zapisy grupowe (min. 5 osób) – 95 zł/os (można wpłacać razem).
Maxi Grupa (min. 10 osób) – 85 zł/os. (można wpłacać razem) Przy zapisach Maxi Grupy – 1 osoba ma wstęp wolny, np. opiekun.

 

OPCJA 4
-> Udział w Warsztatach Gospel + udział w konkursie + bilet na koncert Gospel Joy:
Zapisy grupowe (min. 5 osób) – 110 zł/os (95 uczestnictwo wg + konkurs i 15 zł bilet).
Maxi Grupa (min. 10 osób) – 100 zł/os. (85 uczestnictwo wg + konkurs i 15 zł bilet). Przy zapisach Maxi Grupy – 1 osoba ma wstęp wolny, np. opiekun.

 

UWAGA CHÓRY DZIECIĘCE:
Chóry dziecięce, które chciałby wziąć udział w KONKURSIE CHÓRÓW również mają taką możliwość. Koszt samego konkursu wynosi 15 zł. od dziecka. Koszt razem z niedzielnymi warsztatami dla dzieci:
– grupy 5 os. – 50 zł od dziecka,
– grupy 10 os. – 45 zł od dziecka (w tym 1 dziecko gratis).


Bilety na koncert dla członków grup: 15 zł/ os.

 

UWAGA! Ze względów księgowych uprzejmie prosimy zrobić dwa osobne przelewy:
– Pierwszy przelew: za uczestnictwo w warsztatach oraz konkursie uprzejmie prosimy zrobić jeden przelew i w tytule wpisać: „WG POZ + nazwa grupy + za ile osób”.

– Drugi przelew: za bilety dla grupy na koncert Gospel Joy i wpisać „WG POZ + nazwa grupy + za ile biletów na koncert GJ”.


Dane do przelewu:

Fundacja Pro Novis
Millenium Bank
32 1160 2202 0000 0000 3915 5151

 

W przypadku rezygnacji uczestnika wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.
Cena NIE ZAWIERA noclegu oraz wyżywienia.

 

Nie potwierdzamy indywidualnie wpłaty na konto – w przypadku wpłat dokonanych do 7 dni przed Warsztatami, prosimy o zabranie ze sobą potwierdzenia wpłaty.

JURY

AGNIESZKA „Baca” GÓRSKA-TOMASZEWSKA

„Baca” to dyrygentka poznańskiego chóru Gospel Joy, który prowadzi wytrwale od 1997 roku. Gospel to wielka pasja i styl jej życia, którym zaraża innych podczas koncertów i dziesiątek warsztatów, które prowadzi regularnie w całej Polsce.

PATRICK GEORGE

Pastor George jest znanym piosenkarzem oraz dyrektorem chóru, który swoim niesamowitym występem w Brytyjskim “Mam Talent” w 2013 roku, „uciszył” jurora Simon’a Cowell.

EMMA O'CONNOR

Mama Emmy zawsze mówiła, że od samego urodzenia Emma śpiewała… i że do teraz nie przestała! Śpiew i nauka śpiewu to jest jej pierwsza miłość. Wyposażanie ludzi, by mogli odważnie śpiewać i osiągać swój potencjał, to jest jedno z najlepszych uczuć, jakie towarzyszy jej, jako nauczycielce wokalu.

JOSEPHINE NUGENT

Josephine Nugent (vel Josie) jest piosenkarką sesyjną, trenerem głosu oraz dyrektorem chóru. Ma ponad 20 letnie doświadczenie w branży muzycznej w Wielkiej Brytanii.

WIĘCEJ WIADOMOŚCI O JURORACH ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE

PLAN

JAK SIĘ ZGŁOSIĆ

PIĄTEK, 24 LISTOPADA 2017

14:0014:40rejestracja uczestników
14:4018:00próby i przesłuchania chórów
18:0018:00Tajna narada Jury i ogłoszenie wyników

W czasie trwania konkursu w oczekiwaniu na swoje przesłuchanie będzie możliwość zakupu kawy, herbaty, wody oraz drobnych słodkości.

I. Termin nadsyłania zgłoszeń wraz z opłatą rejestracyjną upływa 10 listopada 2017.

 

UWAGA PRZEDŁUŻAMY TERMIN ZGŁOSZEŃ DO 16 LISTOPADA

 

II. Chór powinien przesłać drogą mailową:

 

  1. Kompletnie wypełnioną KARTĘ ZGŁOSZENIA (informacja o chórze – podgląd)
  2. Wypełniony FORMULARZ REJESTRACJI na konkurs i warsztaty gospel (imienna lista uczestników – podgląd).
  3. Repertuar konkursowy – 5 utworów (imię i nazwisko kompozytora, długość trwania utworu – ta sama KARTA ZGŁOSZENIA).
  4. Link do nagrania chóru (nie starsze niż 3 lata – alternatywnie można przysłać CD lub mp3 na adres fundacji).
  5. Potwierdzenie przelewu opłaty rejestracyjnej – w zależności od wybranej opcji udziału tj. opcji 3 lub opcji 4.
  6. Krótką historię chóru (do 10 zdań – ta sama KARTA ZGŁOSZENIA).
  7. Aktualną fotografię chóru (rozdzielczość zdjęcia 300 dpi).

 

III. Po otrzymaniu wszystkich dokumentów zgłoszenia chóru do udziału w festiwalu, każdy zaakceptowany zespół otrzyma oficjalnie potwierdzenie udziału drogą elektroniczną (najpóźniej w ciągu 7 dni).

 

DO POBRANIA:

FORMULARZ REJESTRACJI 

KARTA ZGŁOSZENIA

(kliknij na odpowiedni dokument i zapisz)

WARUNKI UCZESTNICTWA

REJESTRACJA

REGULAMIN

  1. W konkursie GOSPELOWNIA mogą brać udział chóry amatorskie i bardziej profesjonalne.
  2. W konkursie będzie podział na kategorie wiekowe: dorośli + młodzież do lat 13 oraz dzieci w wieku 5-12 lat.
  3. Przesłany program konkursowy powinien obejmować 5 utworów (min. 3 utwory gospel) i nie może ulec zmianie.
  4. Podczas przesłuchania chór wykona 3 utwory: min. 2 utwory gospel, 1 może być inny gatunek, o łącznej długości nie przekraczającej 20 minut.
  5. W przypadku wygrania konkursu chór będzie mógł wykonać 5 utworów podczas koncertu finałowego Warsztatów Gospel w niedzielę (około 30 min).
  6. Zespół będzie nagłośniony na sprzęcie zapewnionym i przygotowanym przez organizatorów.
  7. Zespół będzie mógł mieć krótką próbę nagłośnieniową tuż przed przesłuchaniem (max. 20 min.)
  8. Czas wykonywania programu nie powinien być krótszy niż 10 min. i nie dłuższy niż 20 minut. Po przekroczeniu górnego limitu czasu występ chóru może być przerwany.
  9. Prezentacje konkursowe będzie oceniać powołane przez organizatorów Jury, złożone z wybitnych dyrygentów i solistów gospel.
  10. Jury wyłoni zwycięskie 3 pierwsze miejsca oraz przyzna wyróżnienia.
  11. Jury przyzna poniższe nagrody:
    I nagroda – 3000 PLN.
    II nagroda – nagroda finansowa lub rzeczowa.
    III nagroda – nagroda finansowa lub rzeczowa.
  12. Jury zastrzega sobie prawo nie wybrania zwycięzcy, jeśli dojdzie do wniosku, że prezentacje uczestników nie osiągną odpowiednio wysokiego poziomu.
  13. Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość przyznania dodatkowych nagród.
  14. Jury ocenia chóry biorąc pod uwagę następujące kryteria: ogólne przygotowanie, intomacja, dobór repertuaru i stopień trudności, interpretacja, choreografia i artystyczne walory wykonania.
  15. Decyzja jury jest ostateczna.
  16. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo wykorzystania audiowizualnych zapisów sporządzonych podczas festiwalu.
  17. Przesłuchania konkursowe odbędą się 24 listopada 2017 r.
  18. W przypadku przekroczenia maksymalnej liczby zespołów, które mogą być przesłuchane, organizator zamknie zapisy na konkurs. Stosowna informacja pojawi się na stronie internetowej.
  19. Kolejność przesłuchań organizator będzie uzgadniał z zespołami indywidualnie.
  20. Chóry zgłaszające się na warsztaty oraz na konkurs chórów mają zakaz spożywania alkoholu i innych używek w trakcie trwania wspomnianych wydarzeń.
  21. Organizator ma prawo skreślić z listy uczestników chóry, które nie dostosują się do warunków uczestnictwa (np. pkt. 20).

REJESTRACJA OTWARTA

Zgłoszenie grupowe dotyczy chórów (dorosłych i/lub młodzieży) liczących minimum 5 osób lub 10 osób (lub więcej:) )

 

W celu rejestracji chóru opiekun grupy powinien wypełnić oraz KARTĘ ZGŁOSZENIA oraz FORMULARZ REJESTRACJI wpisując wszystkie konieczne dane w tym nazwiska członków grupy i jej nazwę. Wypełnione dokumenty prosimy przesłać na nasz e-mail: info@warsztatygospel.pl

 

Wpłaty za warsztaty i konkurs w imieniu całej grupy prosimy dokonać na podane poniżej konto:

Dane do przelewu:
Fundacja Pro Novis, ul. Śnieżna 9a, 62-002 Suchy Las
nr konta: 3211 6022 0200 0000 0039 1551 51

 

UWAGA! Ze względów księgowych uprzejmie prosimy zrobić dwa osobne przelewy:
– Pierwszy przelew: za uczestnictwo w warsztatach oraz konkursie uprzejmie prosimy zrobić jeden przelew i w tytule wpisać: „WG POZ + nazwa grupy + za ile osób”.

– Drugi przelew: za bilety dla grupy na koncert Gospel Joy i wpisać „WG POZ + nazwa grupy + za ile biletów na koncert GJ”.

 

Uwaga!

Uczestnicy poniżej 18 roku życia mogą się rejestrować w systemie on-line jednak wymagane jest, aby rodzic/opiekun prawny wyraził pisemną zgodę na uczestnictwo w Warsztatach. Podczas rejestracji na miejscu w sobotę każdy niepełnoletni uczestnik będzie musiał przedstawić wypełnione pisemko (zgodę), którą będziemy zbierać. Zgodę rodzica można pobrać TUTAJ.

 

Wypełnienie zgłoszenia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez uczestnika warsztatów na przetwarzanie przez Fundację Pro Novis zawartych w nim danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Dz. U. 133, poz. 833.

KONTAKT

Zapytania związane z warsztatami lub konkursem można kierować do biura fundacji:
Email: info@warsztatygospel.pl
tel.kom: 780-186-820

ORGANIZATOR PARTNERZY PATRONI

ORGANIZATOR

PARTNER

PATRONI

gospel_box wp_hq
wtk
klub-dobrej-muzyki

PROJEKT DOFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW SAMORZĄDU WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO ORAZ Z BUDŻETU MIASTA POZNANIA